Gårdagen och 1 maj

Rebecka, Flora, Jag och Maja till höger    Foto: Gloria Gillström(som nog inte vet att jag har baxat hennes bilder, förlåt.)


Glorias chillade hund som var med under kvällens festligheter. Foto: även denna Gloria Gillstöms.


Maja my queen of Himalaya. Foto: ja precis, Gloria Gillströms.


Ja igår var det valborg som sagt var. Den spenderades med fina människor hos Gloria som ledde till otrolig spring insatts till bussen med mig och de två andra musketörerna, mötte Emma vid slussen och sedan en lång promenix på stockholm och enskedes vår fyllda gator sjungandes det bästa låtarna. Somnade efter en god kopp te hos Eliza på stora Essingen som måste vara den vackraste ön i stockholm.
Tack för bilderna Gloria, hehe, jag hoppas att du inte misstycker alltför mycket.
Konstaterade igår att Valborg är en av få dagar so det är alldeles okej med dräggighet, det tillhör lixom den svenska traditionen att det inte ska vara super glassigt på Valborg. Det är bra.
Egentligen borde jag kanske ha varit ute och demonstrerat eller något sånt idag men, för att citera blanka min vän, "Jag gör mig bättre som konsument än demonstrant", så jag svängde förbi och köpte present till styvbordern min som tydligen skulle fira sin 18 års dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0