Ännu en långhelg lider nu mot sitt slut.

Ett mycket mesigt snöbollskrig utkämpades vid Hammarbybackens skuggiga sluttning.
Jag Bea.




Sun is shining... Blanka



Blankisha i mina (nästan iaf.) glajjor.




Moi i Blankas underbara sjal.




Blanka




Jag, som har fullt upp med en mycket konkret dans till Telephone m. Lady Gaga eller någon annan härlig kvalitetsmusik på min soliga balkong.




Johanna och Kajsa. Tror jag.





Eliza min vän efter eller under en härlig kväll i värmen.





Jag och Eliza sprang. Det var en underbar spurt, tyvärr så lyckades jag bara fånga hennes fot på bild.




Och kameran har aldrig varit så inaktiv som under denna helg! Däremot har mobilkameran varit ute i farten igen och de senare bilderna är resultatet. Jag gillar dem iof.
Det här är iaf lite bilder från balkong-time med Blanka och några från helgens nätter.

Jag har haft det mycket bra ihelgen, Jag har;

o Spenderat massa underbar tid på en brygga med Eliza.
o Invigt min balkong for real för denna säsong
o Med Kajsa lyckades ta oss ut på ett studie besök i Bredäng där vi kände oss mer lost än någonsin.
o Upptäckt att det är roligt i Bredäng.
o Lyckas missa Men of Zimbabwes spelning i Rålis med typ 5 sekunder tillsammans med Eliza.
o Haft det grymt kul i Rålis ändå.
o Pratat ut en massa och fått råd i livet.
o Gått omkring som en luffare i regnet idag iklädd min rutiga pläd.
o Insett att tiden går alldeles för fort.
o Försökt hjälpa en fin vän.
o Insett att jag fyller år nu på fredag
o Hittat ett par skor som skulle kunna representera perfektion.
o Sprungit barfota genom Stora Essingen
o Plus en hel massa annan fruktansvärt bra skit som man borde spendera sin lediga tid med.
Nu borde jag sova., projektveckorna har även de nått sitt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0