dagens inköp

B-vitamin och Zink


Nätstrumpbyxor

Och ett vitt, kort linne som jag inte orkade sätta på mig.

Hehe kasseler läppar. Det är därför man inte borde äta kött alls! allt kött har ju varit levande lixom. och det är egentligen väldigt ofräscht med kött, att äta något som har varit dött i flera veckor. usch. men samtidigt så har jag inte orken att alltid stå emot vårt samhälles norm att varje måltid "måste" innehålla kött. Faaaaast oftas gör jag ju det.
Imorgon är det Nationella i Engelska, men det känns väldigt coolers.
Zink och B-vitamin får man väldigt fin hy av. Lite tips sådär till den enda bloggläsraren jag har.

Kommentarer
Postat av: b

ja men det vet jag ju! Jag känner mig speciell :D



heheh

2010-05-04 @ 16:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0