go go go Shawty.

Jag har fyllt åååår, Yup, fredagen den 28 var det dags igen. Dagen började miserabelt i duggregnet vid sidan av en lacross-match, men sen blev det bara bättre och bättre;

o Träffade mina vänner bland annat Kajsa som var iklädd en gratulerande tröja.
o Fick en helt underbar målning av Eliza.
o Blev överraskad när jag stod och målade av Sunna som kom med en skog av ljusrosa liljor.
o Tittat på en film av Henke och Marcel.
o Fält glädjetårar över livet.
o Olle fick större delen av Vrg att sjunga för mig i en huge kör.
o Bakade en finfin tårta.
o Fick super fina presenter bla en kinan-kopp och Paris dekaler av Blanka, ett zebra randigt tält till Emmaboda, ett par svarta heels, fodral till min dator och lite kläder + solisar.
o Träffade min farmor.
o Hade på mig mina nya snygga skor som jag fick av min far.
o Åkte hem till Eliza där jag åt och förade med några av mina närmsta vänner vilka hade anordnat en underbar middag.
o Åkt omkring i Stockholmsnatten och slutat med mys at Sunna's place.

Jag har knappt tagit några bilder alls.


Go go go go go shawty it's ma birthday..


We gon' party cause it's ma birthday


We gon' sip Bacardi cause it's ma birthday




GGGGGG-UNIT LOVERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0