Söndag, 9 maj.

Denna helg har varit najs:
Fredagen med johanna, kajsa och eliza med god mat, orientaliskt te med kanel och prat om allt mellan jord och påfåglar. Hm, dit jag släpade med mig kameran bara för at,t när jag väl var framme, upptäcka att jag hade glömt minneskortet i datan.
Lördagen hos Rebecca där det var överaskningsfest för Maja, mycket lyckat och super kul! Majababe hade som tur var inte en aning om att det väntade en hel massa folk innanför dörren, trots att hon i all stress över denna tillställning hade råkat bli inbjuden på facebook-eventet, och blev mycket skraj och rörd. så söt så!
Snygga bilder därifrån finns på www.florasblogg.se
Söndagen innehöll en promenad i ett desperat försök till uppfräschning från gårdagens bravader, flytt från mor till far och ett imponerande tedrickande.
Nu ska jag försöka hitta något prickigt att ha på mig imorgon, plugga lite och läsa klart Memoirs of a Geisha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0