titta titta vad man kan hitta.

Semesterbilder!!
HAHAHAHAHA!



åh

Jag och Jocke, fagra som få och små.



Titta på den första bilden. Jag känner obeskrivlig kärlek till hur något någonsin kan vara så lökigt. Hahaha Jag älskar den. Det var semester till Rhodos en regnig sommar år 1997 med jocke.
Sådär ja, nu ligger semesterbilderna uppe på en blogg.

Hur "ofräscht" folk än må tycka att Grekland är så skulle jag inte på något vis i världen banga på att dra dit igen någon gång i typ november. Kanske inte är nr ett på drömresemåls listan. Men Grekland är ändå naaajst.
Nu ska jag sova.
Imorgon ska jag ha shorts på mig. som alltid. men ändå. det känns lite extra bra barbent i solen bland all grönska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0